статьи   

08.06.2009 (№ 19) Постфактум

В столиці з успіхом пройшла виставка SIA-TIR’2009




-

27-31 травня 2009 року у Києві на території Міжнародного Виставкового Центру одночасно відбулися два популярних автомобільних експофоруми: 17-й Київський міжнародний автосалон SIA'2009 та автосалон вантажних і комерційних автомобілів TIR’2009.

 

Організаторами цього заходу виступили: Міністерство транспорту та зв’язку України, Міністерство промислової політики України, Асоціація українських автовиробників «УкрАвтопром», українська виставкова компанія «Автоекспо».

 

Виставка актуальних пропозицій автомобільного ринку SIA-TIR’2009 зібрала під одним дахом легкові та ексклюзивні авто, вантажівки, комерційну автотехніку, пропозиції з сервісу, автозвуку, тюнінгу тощо. Незважаючи на складну економічну ситуацію, стан світового авторинку та скасування цілого ряду виставкових заходів, не лише українського, а й світового масштабу, організатори зробили все, щоб автомобільне свято в столиці України в традиційний час –  останній тиждень травня, все ж таки відбулося. Моторшоу пройшло як завжди з розмахом, стало очікуваним святом для киян та гостей столиці.

 

Зрозуміло, показники виставки дещо нижчі, ніж у попередні сприятливі для вітчизняного авторинку часи, проте не настільки разюче відрізняються як показники рівня продажів авто за рік.

 

Цьогоріч у спільному моторшоу взяло участь понад 400 компаній з 20 країн світу. Нові автомобілі представляли такі популярні та відомі світові автобренди: Citroen, Dacia, Geely, GAZ, Groz, Hyundai, Peugeot, Lorinser, Renault, Scania, Skoda, SsangYong, Subaru, Iveco, Isuzu, КрАЗ, КамАЗ, Богдан, БАЗ, Hyundai Truck.

 

"На жаль, учасниками Виставки актуальних автомобільних пропозицій стали не всі автомобільні бренди, представлені в Україні. На те, напевне, у тих, хто не став експонентами є поважні причини. Але ми, організатори, маємо чисте сумління, адже жодна з компаній, що проявила зацікавленість до участі у  SIA-TIR’2009 не залишилася без уваги. Всі бажаючі мали можливість на виставці якнайповніше представити свою продукцію та послуги. Вартість виставкової площі не була "каменем спотикання" для автомобільних учасників. Створення автомобільної експозиції дотувалося за рахунок інших проектів компанії АВТОЕКСПО. Адже SIA – свято, обов’язкове як, ВЕСНА і КАШТАНИ, мало відбутися і відбулося", – зазначає Генеральний директор компанії-організатора АВТОЕКСПО Олександр Гаращенко. "Ми впевнені, що ті виробники, представництва, імпортери, дилери, що взяли участь у Київському моторшоу SIA-TIR’2009 незабаром отримають позитивні результати",  – продовжує Олександр Миколайович.

 

Дослідження аудиторії

 

Заяви керівника компанії-організатора підтверджуються  дослідженнями, що проводилися серед відвідувачів мотор-шоу дослідницьким партнером виставки – компанією TOUCHPOLL Ukraine.

 

 Зокрема, 51,8% опитаних повідомило, що віддають перевагу саме виставкам, як найкращому джерелу інформації про автомобілі, (найпопулярнішим джерелом, звичайно ж, виявився Інтернет (58%), а третє та четверте місця відповідно мають преса (31,7%) та ТБ (28%).

 

Опитування показало ще одне досить важливе спостереження – більше половини опитаних, а саме 50,8% респондентів збираються протягом найближчих 12 місяців придбати автомобіль, причому 76,5% з них – новий.

 

Організаторів тішить факт розширення аудиторії "глядачів" SIA. Для автосалону, який проводиться щороку вже всімнадцяте, приріст нових  відвідувачів у 22,2% – це добрий знак.

 

Географія гостей Київського мотор-шоу така: 70,8% – жителі Києва, 14,3% – обласних центрів країни, 10,7% – інших населених пунктів України, 0,7% – гості з Європи, 1,1% – жителі країн СНД, 2,3% – прибули з інших континентів.

 

Медіа на SIA-TIR’2009

 

Київський автосалон SIA, без сумніву головне Національне мотор-шоу, не став винятком і SIA-TIR’2009. Цьогорічний автосалон вже 8-й за ліком, внесений до міжнародного календаря OICA (переважне число національних мотор-шоу потрапляють до календаря раз на два роки). У прес-центрі виставок акредитувалися представники 189-ти ЗМІ з України та з-за кордону (Росія, Білорусь). Кількість акредитованих журналістів сягнула рекордної цифри – 400 осіб. "Прослідковується певна тенденція, – повідомляє керівник прес-центру виставок Оксана Кущ, – якщо раніше акредитовувалися в основному ЗМІ та журналісти, які мають відношення до автомобільної тематики, чи ділові медіа, то наразі картина різко змінилася. Велика частина преси, що працювала  на  SIA-TIR’2009 це представники громадсько-політичних видань, щоденних газет, Інтернет-ресурсів. Компанії, які в змозі навіть в складних економічних умовах провести масштабні експофоруми на зразок  SIA-TIR’2009 – викликають зацікавлення у ЗМІ і гордість громадян країни. Створено прецедент, наше Українське мотор-шоу все ж таки відбулося, – це добрий інформаційний привід для медіа, та привід для українців пишатися цим фактом".

                          

Підсумки виставок

Протягом днів  роботи виставки актуальних пропозицій автомобільного ринку SIA-TIR’2009 її відвідало понад 140 000 чоловік. Ця вражаюча цифра вкотре засвідчила, що SIA – головна автомобільна подія України і найвідоміший та навідвідуваніший виставковий захід в державі. Змістовні дні роботи пропонували журналістам, фахівцям та пересічним відвідувачам презентації: стендів учасників та нових моделей популярних автівок, новинок  ринку сервісу та матеріалів. Cемінари та прес-конференції, тест-драйви, показові виступи каскадерів та уроки водійської майстерності – обов'язкові атрибути Київського мотор-шоу. "Родзинкою" мотор-шоу стала   експозиція "будинків на колесах", яка перевернула звичне бачення автотуризму в усіх без винятку відвідувачів.

Звичайно, підвищений інтерес викликали стенди присутніх автобрендів. Одразу ж улюбленцем глядачів став концепт  Hyundai iX-onic, прообраз наступного покоління популярного позашляховика Tucson.

 

Схвальний відгук професіоналів – перевізників, експлуатаційників, водіїв отримала експозиція комерційної та вантажної техніки на TIR’2009. Вона сяяла новенькими сідельними тягачами від Scania, повною лінійкою вантажівок Iveco, пропозиціями для перевізників та будівельників від білоруського МАЗа та для міських і туристичних перевезень від провідних українських виробників – брендів  "Богдан" та "Еталон".

В останній день роботи виставки відбулася урочиста церемонія закриття SIA-TIR’2009. В присутності відвідувачів та представників компаній-учасниць організатори вручили призи та дипломи.

 

Головний приз – "Кришталеве колесо SIA’2009", отримала компанія

 Хюндай Моторс Україна – "За презентацію концепт-кара Huyndai iX-onic"

 

Призами виставки були нагороджені:

 

Компанія ІЛТА (Peugeot), Група компаній АИС (Citroen, GAZ, Geely, SsangYong), Liteurofoto (експозиція стретч-лимузинів власного виробництва), UA-холдинг  (Subaru), Арма-Моторс (Renault, Dacia), Ательє Автодизайну, Car-Tuning,  Караван-Центр, 

Шварцмюллeр Україна, Амако Україна (Iveco), Сканія Україна (Scania), Хімічний концерн ХАДО, Автомеханіка.

У своїй промові під час церемонії закриття Генеральний директор компанії АВТОЕКСПО Олександр Гаращенко подякував усім співорганізаторам, партнерам та учасникам Мотор-шоу за плідну роботу, результатом якої і стала Виставка актуальних пропозицій автомобільного ринку SIA-TIR’2009.

 

"Нехай  ваші автосалони, шоу-руми, ательє та сервісні центри найближчим часом відвідає така ж кількість фахівців та автолюбителів як у ці виставкові дні, але вже не з метою ознайомлення, а для того щоб придбати автомобіль, обладнання чи замовити послугу, " – побажав наостанок Олександр Миколайович.

 

Організатори бажають усім учасникам, відвідувачам та ЗМІ, щоб вдумлива та кропітка робота під час виставки сприяла встановленню нових партнерських стосунків та зміцненню усталених.

 

Інформація надана прес-службою компанії "АВТОЕКСПО". 

 



Комментарии: обновить

к данной статье нет комментариев.
 


Добавить комментарий:
имя :

текст :

код :






   

Реклама
 Авторские статьи
Темпераментный Пегас
Темпераментный Пегас Появление спортивного автомобиля под названием Pegaso на парижском автосалоне 1951 года вызвало неод...

Необычные слова из мира автотюнинга
Необычные слова из мира автотюнинга Владельцы нестандартных машин общаются на своем особом языке. Предлагаем вам научиться их понимать.....

Совершенный спортседан. Porsche Panamera
Совершенный спортседан. Porsche Panamera Круто ли быть инженером Porsche? Чтобы ответить на этот вопрос, надо понять одну простую штуку: в ка...



 

Опрос
Как часто вы заходите к нам на сайт?
 




Ежедневно
2-3 раза в неделю
В среднем 1 раз в неделю
Не чаще 1 раза в месяц
Зашел сюда случайно...






Авто календарь